Stallfri

Postat den: 2012-09-30 @ 10:45:16 | Vardag | Kommentarer (0)

Idag står inget stall på schemat då jag tänkte vara med lite kompisar. Mina föräldrar är noga med att jag har minst två dagar där jag kan vara med kompisar osv. Så ingenbra uppdatering idag, men kan ändå dra min vecka här:
Måndag: stallet och hjälpa fanny med morning
Tisdag: träning
Onsdag: rida i hoppspecialen
Torsdag: rida i vanliga gruppen
Fredag: stallet, putsa grejejrna
Lördag: hänga med min yngsta lillasyster som ska få testa på barnridning som jfks us annordnar
Söndag: soooova
 
Helt ok vecka Ändå, vad ska ni göra idag? 
/tindra :)

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan