Ni är bäst <3

Postat den: 2012-12-24 @ 10:28:31 | Vardag | Kommentarer (0)

Kollade statestiken igår, herrejisses! Efter att inte ha länkat knappt någonstans så var statestiken hur hög som helst, wow! Bäst är ni såklart <3 
 
Idag är det julafton, mys på det såklart. Ska käka lite jullunch med familjen och bara umgås. Sen blir det upp till ponnyn min för att fira lite där med. Såklart han också ska få julklappar! Morötter, äpplen & hästgodis hörde jag att någon liten ponny ville ha? ;) 
Måste verkligen dra ner på godis för hans del, han är faktiskt jättetjock. Men nu när det är jul kan man väl bjuda till eller? 

Kör lite barbacka idag på fleecetäcket. Jogga av eventuell träningsvärk sen igår, plutten! Sen så hem igen för att öppna alla julklappar, nomnomnom! Vad tyckte ni föresten om min (och Charlies för den delen också) önskelista? Tycker att alla grejerna skulle passa grymt bra tillsammans! Sen kan man ju byta ut allt mot brunt, för det finns ju också. Brunt schabrak, brun hjälm & bruna benskydd. Nej nu ska jag sluta snacka mode och dra mig till frukosten. 

Ha det bra & god jul! <3
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan