Tidig uppgång

Postat den: 2012-10-30 @ 09:02:41 | Vardag | Kommentarer (1)

Vaknade av mig själv runt halv åtta & har precis slängt i mig lite frukost. Hatar att vakna typ vid ett & känna att man har sovit bort hela dagen, haha! 
 
Idag så har jag planer på att åka till Charlies och Hööks. Mest taggad på Charlies faktiskt, hehe, finns så sjukans mycket fint där, synd att det är så dyrt. Men jag ska iallfall införskaffa reflexer & kanske något fint schabrak :) 
 
Eftermiddagen kommer att tillbringas i stallet med fina vänner och hästar. Ska ta tag och städa min stallåda, det behövs verkligen! Putsa upp alla lädergrejer ska också göras! :) 
Vad ska ni göra idag? 
Härlig bild från i sommras på mig och ridskolehästen Olala! :D
/Tindra

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Postat av: Sofia :)

Superfin bild! :D

2012-10-31 @ 16:51:24
URL: http://sagoponnisar.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan