Tja

Postat den: 2012-11-22 @ 08:56:26 | Ridning | Kommentarer (0)

Biologi provet gick åt skogen. Vill inte ens se vad jag kommer får för betyg på det :/

Pallrar mig upp till stallet efter skolan och fixar charlies krubbitarem. Han vilar idag så jag åker hem och pluggar efter det. Ska försöka släppa ihop honom i ridhuset med ridskoleponnyerna idag så han kan gå ut med dem på lördag. Vill inte att han ska gå i en minimal hage längre :(

Ska även ringa hovslagaren så han kan fixa min lilla ponnys naglar. Uggfgh.

Vi hörs sen. Ingen bra dag för mig idag. Tur att jag har min älskade Charlie, vad skulle jag göra annars?


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan