Tindrus hissar

Postat den: 2012-11-27 @ 09:26:17 | Vardag | Kommentarer (3)

Inte ofta vi länkar bloggar här. Men idag vill jag bara höja upp en blogg som jag läser typ varje dag. Den är rolig, intressant och väldigt fin. Vet att hon som driver den läser detta, så ja, haha. Men själva bloggen heter www.teamtc.blogg.se . Jag tycker ni ska klicka er in där typ nuuu.

Julia (som bloggar där mest) rider (trotts alla odds) barbacka på sin medryttarhäst Trasan. De klättrar, hoppar, tävlar m.m. Läs NU!
/tindra


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Postat av: Julia

Åh, tack fina du!! Vad glad jag blir!! :D

2012-11-27 @ 13:24:31
URL: http://teamtc.blogg.se
Postat av: Anonym

Läser också den, och det är ju faktiskt tre stycken som driver den och inte bara Julia, om du glömt det! ;)

2012-11-27 @ 14:47:00
Postat av: Sofia :)

Deras blogg är bara bäst! Men du skulle ju kunna nämna Amanda och Lousie me :s Sorry, annars är det roligt att ni länkar bloggar är ju alltid kul att hitta nya bloggar att läsa! :)

2012-11-27 @ 15:51:27
URL: http://sagoponnisar.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan