Min utrustning

Postat den: 2012-11-27 @ 21:48:41 | Vardag | Kommentarer (0)

Fick en kommentar i veckan av Sara, som undrade vad jag har för utrustning, lite mer exakt :)
Charlie har alltid:
Brun Prestige sadel
Brunt pullarträns med ett litet hjärta på nosen (haha så sött)
Svarta escador framskydd

Jag har alltid:
Svarta moutain horse ridstövlar
Svart riders company väst
Svart crw hjälm
 
Lite extra:
Illgröna benskydd (används sällan :p )
8 schabrak
Ett svart vanligt träns
Bruna benskydd
Två gosetäcken (jag är galen i täcken...)
Två fleece täcken

Tror det vr det, har säkert glömt något ;)
/tindra
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan