Kvällstalk

Postat den: 2012-11-27 @ 21:42:48 | Vardag | Kommentarer (0)

Heeej igen! Har sån himla bra känsla nu över allting. Bloggen flyter på som aldrig förr. Massa läsare, kommentarer osv. Så himla roligt! Hästarna. Charlie går som en klocka. Han gör vad jag en ber honom att göra. Har massa fint folk omkring mig. Vänner, familj och så. Livet leker verkligen! 
 
Imorgon så har jag friluftsdag i skolan, hela dagen. Rätt skönt att få komma ut och röra lite på sig, istället för att sitta inne och lyssna på en tråkig lärare :P
Slutar vid tre och tar bussen upp direkt till stallet. Charlie ska få skritta ute en stund och sen lite lätt arbete inne efter det. Ska rida Boy i hoppspecialen också, taggad! Får se vem jag tar först, lär bli ganska stressigt där i mellan ;)

Godnatt alla söta läsare <3

/ t
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan