Intressant ridtur med fina vänner

Postat den: 2012-11-21 @ 10:28:29 | Ridning | Kommentarer (1)

Red ju som sagt whitan igår. Eftersom Hanna ville ha sadeln till sin häst fick jag rida i en barbackasadel. När vi skrittade fram & tillbaka över en stubbåker (jag tror det var det, såg ingenting då det var helt bäcksvart :p ) och vi skulle hem fick whitan lite spel. Hon stack iväg och gick inte att få stopp på. En sån där galopp när man känner att det verkligen går för fort! Någon stans långt bakom mig hörde jag Hanna skrika SVÄÄÄÄNG TINDRA! Så in på en liten volt och hon stannade hehe. Mitt i min skentur kom jag på att jag inte hade någon väst och att om jag inte lyckades få stopp på henne skulle vi korsa vägen och vi hade inte mycket reflexer... Usch! Gick med henne hem sen och red henne lite på banan och då var hon världens snällaste, haha!
/ tindra


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Postat av: Ida

Äre inte du som tycker de är "omoget"att rida utan säkerhetsväst?!

2012-11-21 @ 13:59:37
URL: http://spela.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan