Boy

Postat den: 2012-11-22 @ 08:50:15 | Ridning | Kommentarer (0)

Fick lilleman igår men var tvungen att byta till boy. Har inte ridit han jättemycket, och jag har aldrig hoppat honom. Men jag tycker att det gick helt okej.

På framridningen så trycker han in innerbogen och vill inte forma sig kring min innerskänkel. Precis som Charlie! Men när man väl kommer åt honom så är han ruskigt fin.

När vi hoppade gick det visserligen liiite för fort (okej det gick asfort.) men ändå. Han hoppade ju iallfall. Det jag måste tänka på är att komma bak i sadeln och verkligen sitta ner. Dålig vana jag har men bara att kämpa vidare.
/tindra


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan