Mys

Postat den: 2012-12-23 @ 18:45:03 | Vardag | Kommentarer (0)

Ligger här i sängen och tar det bara lungt. Imorgon är det julafton & shit. Ärligt talat har jag inte stressat ett dugg inför det, som många andra gör. Visst är det kul med julklappar men min familj firar det inte så på samma sätt. 

Men självklart har jag ju en hel del som jag önskar mig, här ska ni få se: 
 
1. Lami cell hjälm
 
Snälla tomten, jag dör för den här hjälmen!! 
 
2. Ett marinblått JH Collection schabrak, så himla fräcsht!!
3. Ett par marinblåa equigard benskydd, to die for! 
 
Det här va min "topp tre", vad tycker ni? Tror ni det kommer passa på Charlson? ;) 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan