Mot stallet

Postat den: 2012-08-12 @ 13:45:14 | Vardag | Kommentarer (0)

Nu blir det stallet som gäller för mig & min vän Ella. Det är henne jag bor hos nu när jag är här nere i Växjö. Och nu ska vi upp till ridskolan där hon rider för att gå på vårat kvällshoppläger. Sista dagen idag vilket är väldigt tråkigt, men så är det. Rider ju en ponny som heter Smokey som är en väldigt speciell ponny... Han är pigg men man får passa honom så han inte bara springer utan att jobba nånting över huvud taget. Men idag så ska han jobba fint har jag bestämt ;)
 
Imorgon går tåget mot Jönköping. Hem och mellanlanda och sedan blir det stallet. Ska bli härligt att träffa alla kompisar & hästarna framförallt. Elsa ska rida och jag har lovat att fota. Så får se om jag hinner ladda över bilderna när jag kommer hem, annars får ni dem på tisdag!

Hoppas ni får en fin dag!
Bus bild på mig & Olala som står på Jfk!

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan