Ridläger

Postat den: 2012-08-11 @ 21:58:56 | Vardag | Kommentarer (0)

Nu ett tag kommer det bara vara jag som bloggar (Tindra) eftersom Elsa inte är hemma.
 
Iallfall så går jag på ett kvälls hoppridläger nu i Växjö. Min ponny heter Smokey och är en liten d-ponny med sån talang! Han hoppar som en gud! Igår gick det kanon förutom att vi kom fel några gånger då han egentligen bara vill springa & inte bry sig om avstånd och sånt onödigt så mycket ;)

Idag var han trött efter det hårda passet igår och var inte helt med alla gånger. Vi hoppade en rätt klurig bana med ganska få hinder men ändå skarpa svängar. Smokey var som sagt lite trött och hängde inte med hela tiden. Men när han väl gjorde det så gick han som en klocka. Höjden låg på ungefär 70-80 cm.

Jag är väldigt nöjd över "min" häst idag, han var lite trött men han gjorde sitt bästa. Sen att det var jättekvavt också gjorde inte det hela lättare ;)
Fina Smokey! <3
/Tindra

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan